Sunday, January 2, 2011

JEJARIRUNCING RAMAI HATERS PULAK

Share

Apa salah seorang kekasih Khairul Hakim Fahmi dalam belog beliau? Mungkin anda rasa dia terlalu over cerita pasal kekasih hati yang sekarang jadi goalkeeper untuk pasukan terbaik di Asia Tenggara. Atau mungkin anda rasa; "Hekeleh.. Kau apsal nak cerita siap macam mana kenal, kau ambik dia dekat FAM, kau sayang dia setinggi langit" ke apa.. Come on.. Jangan lah jeles... Heh..

Memanglah kalau difikirkan macam tak payahlah nak buat cerita-cerita macam tu kan.. Orang boleh kata dia menumpang poulariti.. Dia menumpang nama.. Tapi dalam satu segi, mungkin dia rasa excited untuk cerita memandangkan orang dah tahu siapa Khairul Fahmi.., dan tahu belog tersebot dijadikan rujukan peminat untuk kenal siapa Apex.. So tak ada salahnya cerita pasal Apex..



Cuma yang jadi masalahnya, ramai yang tak pasal-pasal sakit hati dengan tulisan-tulisan beliau. Pada mereka, macam over gila kau nak tayang Khairul Fahmi engkau tu.. Mementang la popular.. Siap buat group dalam FB.. HAHAHA.. Kadang-kadang terfikir, orang Melayu ni macam tak ada kerja lain kan.. Suka sangat dengki mendengki... Betul lah macam apa yang dia tulis dalam belog; "Haters only hate people they cannot be or people they cannot have..".. Memang.. Dan ini memang sifat stalker-stalker busuk hati..

Kalaulah betul anda nampak apa yang GF kepada Khairul Fahmi tu terlalu over.. Bagilah ruang.. Orang muda, darah muda.. Mungkin jugak belum sampai tahap matang yang sempurna.. Normal lah.. Tapi kadang-kadang manusia yang berotak matang boleh jadi tak matang bila dah ada sifat busuk hati.. Solution? Fikir positif dengan apa yang orang lain buat.. Hidup tak payah ada sifat dengki.. Tak perlu..

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus