Saturday, July 4, 2009

TERIMA KASIH CIKGU

Share
Semalam saya terima mesej-mesej balas dari guru-guru saya....
Dan seriously sebak....
Saya rindu mereka semua...

Ya Allah,
Rahmati dan berkati kehidupan guru-guruku..
Berikan mereka kekuatan dan semangat untuk terus mendidik..
Berikan mereka kejayaan demi kejayaan..
Seperti mana mereka memberiku kejayaan..

Ya Allah,
Sesungguhnya aku tidak pernah ingin melupakan mereka..
Aku tidak ingin melupakan wajah-wajah mereka..
Aku tidak ingin mereka hilang dalam kehidupanku..

Oleh itu Ya Allah,
Janganlah Engkau biarkan aku hanyut dalam kehidupanku..
Janganlah Engkau biarkan aku lupa jasa-jasa mereka..
Janganlah Engkau biarkan aku alpa dalam kehidupanku..

Ya Allah,
Biarkan kenangan aku bersama mereka
Terus kekal dalam memoriku..
Biarkan rasa hormat dan sayang pada mereka
Terus tersemat dalam hatiku....
Kerana mereka juga kehidupanku........


SMS dari Pn. Salimah:



SMS dari Cikgu Sabri:





SMS dari Pn. Rosnani:



SMS dari Pn. Che Rohana:



SMS dari Cikgu Razak:



SMS dari Pn Habibah



SMS dari Pn. Zai:



Dan..

SMS dari Ayahanda Wazir:



Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus