Tuesday, August 11, 2009

PERCUTIAN DINANTI

Share
Presentation semalam excellent.
Best Presentor.
HAHAHA
Oke, dah.


Malam ini akan bertolak ke Klang dan kemudian akan menikmati cuti secara proper.. Cuti H1N1 itu bukan cuti proper.. Itu disaster.. Manakah ada orang cuti sekelam kabut macam nak kena serang dengan tentera udara.. Sampai semua orang kena marah.. Kau faham lah bila kelam kabut semua benda jadi tak kena.. Balik cuti pon bersedih-sedihan.. Kalau saya tahu cuti mid sem tidak ditarik, sumpah saya tidak akan tunduk kepada virus 'pink' tersebot.. Sumpah saya akan melawan virus hina dan durjana itu.. Apa kelaslah cuti selama tiga hari dan mengorbankan seratus ringgit untuk perjalanan pergi dan balik..

Mid sem break ini saya akan berprogram sama Sam.. Membalas dendam ketidak puas hatian terhadap cuti yang lepas.. Sampai berniat memaksimumkan cuti dan tidak akan berserah kepada universiti sebelum detik-detik akhir percutian.. HAHAHAHA.... Cuti akan tamat pada 22 Ogos.. Dan hanya akan balik ke kampus pada 22 hb, malam.. Sampai ke Changlun jam 4 pagi, dan ke kelas jam 8 pagi mengikut magik saya.. Masih ingat kan tentang ke'magik'an yang dilancarkan oleh saya beberapa minggu lepas? Sila ke entry SAYA NAK BUAT MAGIK kalau anda terlepas entry seronok itu..


Ohya, tiket sudah dibeli sejak hari ke-2 sampai kolej dari percutian disaster tempoh hari.. Dan adakah anda tahu, tiket itu adalah tiket yang sama macam saya tukar waktu FENOMENA 'SI MERAH JAMBU' melanda hari tu. HAHAHA.. Naseb baik bukan saya yang pergi beli tiket tersebot.. Kalau tak mesti kena gelak dengan akak kaunter tersebut sebab menjual muka ketat nak tukar tiket dulu.. Dan... Yeay! Balik malam!! Balik malam adalah seronok sebab malam kan romantik sikit.. Eh, tapi kalau duduk sama Sam manalah romantik bukan? Dia akan bercakap dengan saya sampai 4 jam tanpa henti... Omaigod lah kau ni Sam.. HAHAHA..

Sabtu neh saya se'family' akan bergathering.. Lama tak m
embuat aktiviti berkumpul ramai-ramai dan bercerita annoying.. Eh, keluarga saya suka buat cerita annoying.. Kalau duduk berkumpul, bermakna putaran waktu akan berubah.. Tiada tidur malam.. Tiada.. Nanti kang bila dah larut malam, mereka akan kata: "Eh kita bila nak tidur ni?" Kemudian akan disambut sorakan 'Jom Tidur..!!'.. Tapi bila satu jug teh tarik sampai, semua akan kembali mengambil tempat masing-masing di dapur.. HAHAHA... Laporan 'KELUARGA TEH TARIK BAHAGIA' akan ke udara nanti. Oke, oke cerita hati gembira nak bercuti TAMAT.



Ehem, tiada motif selain keinginan tinggi memiliki dia.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus