Friday, January 20, 2012

HIDUP UMPAMA RODA

Share

Hadiah-hadiah sempena 24th birthday tempoh hari.. Terima kasih semua, :)

Kalau hidup seperti roda mestilah seronok. Tak payah fikir masalah, tak payah sebok nak kurus, tak payah mengidam Blackberry atau melayan keinginan memakan Maggi. Sekian sahaja isi yang berkenaan dengan tajuk. Isi seterusnya macam biasa, MEREPEK.

Satu, dua.. MULA!

.... Tak tahu nak mula.. Okay, fine.. T__T Memang lepas berbulan-bulan menganak tirikan blog, kehidupan sebagai seorang blogger akan menjadi hidup segan mati tak mahu.. Masih seorang blogger kah saya? Masih mempunyai keinginan berblogging kah saya? Jawapannya ialah masih.. Jangan ditanya bila lagi nak kembali aktif? Jawapannya tak ada jawapan. Oh, sedih.... Apa kata kita ulang skrip yang lama;

"Idea tu ada, nak tulis tu yang tak ada idea.."

Berhenti garu kepala kau sekarang.. Maksud saya, ada benda saya nak cerita, tapi nak olah cerita supaya menjadi sesuatu yang boleh sekurang-kurangnya membuatkan orang tersenyum itu susah. Sebuah entry kalau dibaca tanpa mendatangkan kesan itu adalah memalukan. Lebih baik bagi kucing baca sekurang-kurangnya dia mengiau seakan-akan gembira sedangkan dia menyumpah seranah jugak tak tahu nak baca macam mana. Merepeknya aku tulis......

Sebenarnya bila dipandang-pandang junior-junior yang aktif sungguh berblogging ni buat saya jeles jugak kadang-kadang. Walaupon ditepeknya sebijik gambar berukuran gergasi dewa raja semata-mata, sekurang-kurangnya lebih bermakna daripada isi belog yang latest updatenya adalah entry namblas bulan lepas... Latest sangat.. Nak nangis dipandang kadang-kadang... Nangislah kejap.. T_______T Sedih lah kan blog..? Punyalah penat mekap blog kacak-kacak lepas tu tinggal...

Okaylah, kita anggaplah ini permulaan baru.. Permulaan baru yang ke-23... Besok-besok kalau tinggal lagi blog neh, kita mulakan pulak permulaan baru yang ke-24. Macam tak biasa. Bai.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus