Thursday, December 4, 2008

Entri Emosi..

Share
Saya tak suka ditagged. Kerana bila ditagged, bermakna saya terpaksa mengupdate blog saya secara tiada faedah dan sekadar memenuhi kehendak manusia lain.. Malas oke? Tapi saya baik hati. Saya buat juga.. Tapi lagi... Ini kali pertama dan terakhir saya memenuhi permintaan kamu CIK TERU.. Hohohoho...

Tagged

1. Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.

Sekarang punya.. Baru balik surau.. Haih..

2. Don’t change your clothes, don’t fix your hair… Just take a picture.

Saya baru balik surau. Jadi takda tanggal kopiah lagi oke? Aurat.. Hahahahaha..

3. Post that picture with NO editing.

Saya tak suka publish picture secara tidak kreatif.. Tapi nak buat camana... Kamu sudah merosakkan rupa paras jelita blog saya.. Dan.. Ala... Malas cakap laa... Saya memang jelita juga tanpa editing.. Yosh!!

4. Post these instruction with your picture.

Nah..
5. Tag 10 peoples to do this.

Tamo laaa susakan dan mengganggu kehidupan mereka.. Ahahahah..

Suda abes.. Tapi tangan saya gatal.. Tiba-tiba dilanda sindrom conteng-conteng.. Jadi.. Sambung entry ini... Untung kamu TERU!!

Mara Namampos


Saya rasa mahu pegang sebuah senjata powerfull dan shoot kepala mereka... Sampai pecah-pecah kepala hotak mereka.. Kemudian bakar serpihan kepala mereka.. Sebuah kematian yang tragis kan? Gila kaa mo naikkan tambang bas 100%?? Ingat saya anak menteri kaa?? Kalau anak menteri pon saya naik jet pribadi tau.. Tak hingin naik bas kamu.. Bas kamu buruk. Tapi saya naik juga. Buduh la saya.. Habes, nak naik apa balik UUM? Keretapi? Mati la mo duduk secara sopan santun selama 20jam. Buduh namampos la kamu PENGUSAHA BAS. Takda sifat belas kasihan langsung.. Kami student yang kesian oke?? Takda duit.. Saya membebel pon, siapalah saya.. Tulis entri sorang-sorang.. Baca sorang-sorang.. Boleh. Kalau saya pengusaha bas. Saya naikkan tambang. Kemudian tulis dalam blog sendiri.. Kutuk-kutuk, maki-maki diri sendiri.. Kemudian turunkan harga.. Saya jadi blogger yang mempunyai kata-kata hikmatlah macam tu.. Boleh kaa?? Ahahahahah.. Sawan..

Emo

Iyalah.. Siapalah kami.. Student yang tabley buat apa-apa.. Mereka kata naik, naiklah duit kami.. Mereka kata mogok, kami laa terpinga-pinga mo balik naek apa??... Ayah, kenapa kamu takmo jadi PERDANA MENTERI BERKUASA MONARKI.. Hadoi... Emo.. Relalah saya.. Nak buat camana... Tapi kalau saya menggunakan pemeras ugutan terhadap abang-abang saya bermakna saya takda kena beli guna duit pinjaman sendiri lah kan?? Gud idea laa saya.. Hahahahahaha.. Takpa lah.. Naik tinggi-tinggi pon takpa.. Saya bole jadi gengster.. Hohoho.. (Muka saya sangat jelita oke.. Tak sesuai jadi seorang gengster.. Gila poyo..). Apa-apalah.. Saya cakap sorang-sorang secara takda guna... Biasalah saya...

Balik UUM nanti mo duduk dalam kampus buruk. Oke... Kemudian pergi kelas COMM yang tahapehape secara marathon.. Jalan kaki.. Kerana ketiadaan bas.. Saya mahu cakap camana lagi sekarang?? Jauh oke?? Jalan kaki selama sepuluh hari berturut-turut... HEP punya kerja la ni.. Takda jaga kebajikan student.. Palotak mereka memang tabley pakai.. Mereka sedap-sedap goyang kaki dalam bilik air cond.. Buat kerja last-last minit punya... Kami susah-susah hati, mereka gembira suka hati.. Happily... Tak guna kamu... SAYA TERASA SANGAT MARA NI OWKEY!!?? Suda laa... Malas mo cakap lagi.. UUM memang mengemosikan diri saya secara total lah... HADOI!!~ Saya tak suka di tagged

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus