Friday, December 19, 2008

Result!

Share
Gila kau!! Terasa sangat-sangat gila kentanglah tunggu result exam yang takmo timbul-timbul. Mimpi-mimpi segala macam benda.. Mimpi saya punya Diplomasi yang macam sangat tak guna... Mimpi pointer gila sikit nak mati... Arrrhhh!!!! Tekanan jiwa oke? Lagi-lagi Diplomasi yang memang saya tak tahu satu habuk sekalipun... Saya takda belajar dalam kelas Diplomasi... Dan... Lecturer pon takda ajar saya... Atau saya memang tak tahu belajar Diplomasi.. Apa-apalah... Yang saya tahu, saya memang lemah semangat sama diplomasi.. Itu subjek gila susah dan blur tahap dewa i tell u.. Tak tahu apa-apa.. Saya ulang TAK TAHU APA-APA walau sekecik kuman sekalipon.. Serius oke!!?

SEKALI RESULT KELUAR.... Dan saya... LEPAS TARGET 3.++!!!! Yahoo!!! Miracle!! Miracle!! Tambah-tambah lagi ajaib, Diplomasi saya 'B'!! Ahahahahahahah!!! Alhamdulillah.. Kerja gila keras saya berhasil... Satu hari sebelom exam, saya cari-cari maklumat.. Sampai tido-tido depan pejabat, menggadai maruah dan sifat malu secara sangat tak tahu malu... Kau orang sanggop tidur depan pejabat sambil disaksikan orang yang lalu lalang balik exam sambil berbisik-bisik " Gila kaa dia tidur sini.. Bilik takda katil kaaa?"?????? Itu satu penggadaian reputasi paling agung oke?? Semua kerana Diplomasi.. Oi budak INTAFF, pergi ambil Diplomasi... U gonna be sick i tell u... For sure.. Hahahahaha.. Baca buku banyak-banyak oke?? Cakap sama En. Musafir Kelana (Nama dia gila klasik kan?), tolong improve your english.. Orang Malaysia tak faham English kamu.. Adoi laaaa.... Dia lecturer bunga-bunga... Serious!

Tak dapat dekan... Saya ada 2 paper sem 2 yang saya ambil secara mengada-ngada untuk sem 1. Gila tough oke?? Memang mencabar minda laa... Bila dapat B, memang satu kebanggan tahap kembang mengembang lah i tell u.. Gila bangga... Tatahan laaa rasa macam gila bijak bestari saya ni.... Ahahahaha... Tak bley blah... Besok ada class mengarut dari pukul 8 pagi, sampai 5 petang... Saya tak tahu itu class kaaa, seminar kaaa, kursus motivasi kaaa.... Gila lama... Harap maaf lah kalau saya kemalasan mo update blog... Bizi oke? Penat tak terkata jalan kaki balik class... Iktakimas!~

Untuk pengetahuan umum. Tak nak tahu sudah..

Saya tiada walau satu pon buku diplomasi... Saya tak pernah teringin mo tanya kawan pasal diplomasi kerana mereka juga mempunyai tahap pengetahuan tahap 'TAKTAHUAPA-APA' terhadap subjek DIPLOMASI... Bertanya kepada mereka umpama bercakap sama dinding konkrit yang tak tahu bercakap berfikir dan berkata-kata. En. Musafir Kelana adalah seorang Indonesia yang mengajar subjek ini secara berbunga-bunga dan haram jadah difahami.. Beliau juga umpama mengajar 40 buah dinding konkrit yang kesemuanya tidak mampu memproses english tahap oxford fajar bakti beliau... Kelas beliau adalah kelas paling liat untuk dihadiri. Bila beliau ketawa, kami ketawa tanpa mengetahui apa butir-butir ketertawaan beliau... Bila dia tanya, kami tertunduk konon malu padahal sebenarnya kami tak tahu dan tak mahu jawab soalan beliau. Secara konklusinya, nilailah sendiri tahap keterukan perasaan dan jiwa raga saya terhadap subjek ini.. Dan gred B adalah pencapaian gila bijak pandai saya. SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!! Ahahahahah...

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus