Tuesday, December 30, 2008

MATAHARI Oi! Oi!

Share *Entri ini merapu... Tak nak baca sudah... Sila keluar dari SINI.

Bangon tido dan membukak tingkap cantik luas-luas.. Hari ni tak silaulah... Apalah... 3 hari takda matahari.. Takda matahari bermakna hari jadi sangat sejuk. Jadi.. Sambung tido. Zzzzz...

Itu tadi.


Sekarang bangon lagi.. Mendung lagi.. Tido lagi? Kepala hotak saya... Tak tido oke? Jangan tido.. Nanti kena penyakit LEMBAB. Penyakit lembab itu bahaya.. Bila lembab, orang senang pijak-pijak.. Nak rasa? Sila jadi lembab.. Apa ni? Saya suka merapulah sekarang.. Otak beku. Sebab gila sejuk sekarang. Mari-mari bukak cerita..!!

Semalam saya termaki seseorang. Bukan termakilah... Saja maki dia.. Siapa? Entah... Errr.. Keturunan lembu pink agaknya.. Siapa suruh hantar mesej lucah sama kawan saya? Ingat sekarang zaman kuno kaaa boleh hantar mesej suka hati mak bapak kamu? Ingat orang tak bole trace kaaa?? Harap maaf laaa... Kalau dalam dunia binatang macam engkau, mungkin bolehlah.. Sekarang zaman teknologi canggih i tell u... Polis 2-3 minit boleh sampai ,tangkap masok lokap.. No problem.. Sekali kena maki hamun sama saya... Padan muka kau kena shoot dalam palahotak buduh tu... Ahahahahah... Sila hantar mesej gian kamu kat orang lain.. Bukan kawan saya oke? Buruk padahnya.. Kalau girlfriend saya?? Sila tempah liang lahad oke? Nak mati? Silakan..


Err... Terlampaulah saya.. Ahahahahah... Suda beli tiket bas.. Balik kampung 22 JANUARI nanti.. Aik? Awalnya~ Saya anak mithali oke?? kena balik awal-awal... Jumpa bunda tersayang... Mintak restu... Hekhek... Padahal.. Duduk sini sangat takda perasaan oke?? Bosan.. BOSAN...


Entry ni saya rasa tak seronoklah... Berhentilah oke?




Matahari, sila datang... Sejuklah..... Dan.. Takda bayang-bayang.. Tak seronok...

Beep... Beep.. Beep..

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus