Monday, March 23, 2009

MEMBELA MUSANG

Share Entry ini bersifat keanak-anakan sedikit.

Jangan menganginkan kepala kalau ngkau datang dan mentengok entry pasal ayam TIADA. Sebab bukan tak nak buat entry pasal ayam. Tapi sebab memang tak tengok ayam. Sebab apa lagi tu jangan tanya. Sebok sangat. HAHAHA... Mintak sori banyak-banyak. Ayam kena quarantine sebab akan dibawak keluar. Mereka kata, takut kalau kami masok, akan mensebabkan ayam-ayam terkena penyakit dan mati di tempat kejadian. Macamlah kami pesakit HIV bawak penyakit ke hulu ke hilir dan membahayakan makhluk-makhluk lain. Oke, frust sikit sebab tak dapat tengok ayam. Dua tiga hari ni saya rasa, saya tak suka bela ayam. Sebab saya dah ada binatang lain yang seronok dibela.Binatang tersebot adalah KIMIRULE. Kimirule bukan sejenis siput atau lintah bulan ke apa.. Kimirule adalah seekor... Seekor... Seekor apa ntah tak berapa pasti sangat sebab memang bintang tersebot tak ada nama spesifik. Jadi belasahlah letak beliau adalah seekor musang bertamadun.


Apalah punya cantik musang macam neh.. HAHAHA.. Tukar-tukar! Kita letak beliau sebagai... Err... Apalah punya susah nak identify beliau sejenis apa... Letaklah apa-apa. Jangan babi hutan cukup. Oke, sila ke FACEBOOK untuk beli satu dan bela. Seronok serius cakap. Kumpul duit dan buat rumah cantek-cantek sampai jadi banglo maya dan mengkumpul rakan taulan dan jiran tetangga. Boleh bertanding lari berhalangan atau main piring terbang, softball, hardball semua ada.. Macam-macam ada senang cerita. Bela sementara stok maseh ada. Seronok.. Err.. Menatang kaler cream baju hijau hidung pink tersebot adalah musang milik Kak Kiiina bernama Pika-pika. Beliau kaya. Boleh panggil Datin Pika. Rumah punya besar, perabot punya cantik siap flower semua ada. Entah apa dia buat ntah sampai kaya sebegitu rupa.. HAHAHAHA.. Semangat namampos cerita pasal persatuan musang facebook neh. Kalau anak buah saya baca mesti kemalu-maluan saya dibuatnya.. HAHAHA.. Cubalah cerita pasal Need for Speed kaa, Far Cry kaa, barulah nampak gagah perkasa sket.



Tengok-tengok, mereka bersuka ria lari berhalangan.. HAHAHA.. (Ya Allah, engkau buat tebiat kaa apakah Hakim..??) HAHAHA.. Oke, cerita musang belaan tamat. Nanti kalau cerita lebih-lebih histeria ngkau cakap aku melalut ke apa.. Saya nak mintak tumpang laluan untuk sebulan. Bermakna, sebulan saya tak update blog. Sebab nak fokus exam final. Ini saya cakaplah. Padahal nanti belum tentu saya tahan tak update blog sebulan. Saya bukan boleh percaya sangat tak sentuh blog. Seminggu tak update pon macam nazak dah. Kalau sebulan takut tak dapat nafas atau kena sawan ke apa.. HAHAHA.... Kalau ngkau datang dan takda entry baru jangan cakap " Update! Update!" atau "Bersawang dah blog neh..". Itu perbuatan tak faham bahasa. Kalau takda entry baru, tutup laptop dan tidur atau pergi main musang bertamadun dalam facebook.. HAHAHA... Minta laluan.. LALU TUMPANG! LALU TUMPANG!

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus