Wednesday, July 7, 2010

BLOG ROSAK SEMALAM. HARAP MAAF.

Share
Ohya, rasanya semalam macam nak pecah otak memikirkan blog yang rosak tiba-tiba... Kalau anda masuk dalam ini semalam, mungkin perasan comment form dah tukar sikit punya cantek... Ada kotak-kotak berbanding dengan comment form gaya bebas sebelum neh.. Tapi dah bangga dengan kejayaan me'make up'kan comment form, tetiba saya tak boleh drop comment dekat blog sendiri.. Dah... Masa tu rasa; YA ALLAH...., MENYESALNYA AKU USIK HTML NEHHHH!!!!..... Dari pagi sampai ke malam godek-godek code nak betulkan semua...

Backup? Dah, saya dah backup, dan dah upload pon semalam.. Tapi dia tak nak pulih.. Dia still gagal menterima komen dari semua blogger yang komen dengan akaun Blogspot.. Masa tu dah fikir nak tamatkan riwayat icemanzwalking dah... Dah pasang lagu LEMBARAN CINTA PUDAR-SITI NURHALIZA.. Memang frust... HAHAHAHAHA... Eh, bertahun-tahun saya mekap blog neh tahu?? Ingat senang? Icemanzwalking dah nak 3 tahun.. Dari template tangkap muat ada gambar matahari ke apa ntah dulu, sampai lah template handmade neh, saya buat sendiri tahu???

Tengah malam tadi saya tak boleh tidur.... Masih mengkaji apa kena dengan blog neh..... Saya periksa satu-satu..... Sampai tertidur atas meja.... Dan pagi ni tetiba komen ada 13.. Baru masuk komen-komen semalam..... Masa tu rasa nak pukul orang.... Salah Blogspot.. Bukan salah saya... TAK GUNA PUNYA BLOGSPOT... Kena buat balik comment form cantek semalam sebab dah upload backup.. Arghhhhh!~

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus