Thursday, September 17, 2009

SALAM AIDILFITRI

Share


Ramadhan kian berlalu, Syawal kian menjengah..

Readers,
Di kesempatan ini, ingin saya mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua yang setia bersama-sama saya sepanjang diri saya berada di dunia jurnal maya ini. Mungkin sepanjang 4 tahun saya menulis, ada sedikit sebanyak penulisan saya yang menyinggung perasaan anda semua. Ampun dan maaf saya pinta dari semua..

Sesungguhnya kita sebagai manusia tidak pernah terlepas dari sebarang kesalahan kepada sesama manusia. Samada kita sedari atau tidak, segala tindak tanduk dan perlakuan kita kadangkala ada mengguris perasaan orang lain. Termasuk diri saya yang sudah 4 tahun berada dalam dunia blogging ini. Segala penulisan, dakwaan, teguran dan sebagainya yang saya coretkan di sini, pasti sesetengahnya ada menyinggung perasaan anda semua.

Oleh itu bersempena lebaran ini, saya menyusun sepuluh jari, memohon kemaafan semua di atas segala ketelanjuran saya sepanjang saya berada di dalam dunia maya ini.. Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah, dan yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri.

SALAM AIDILFITRI,
MAAF ZAHIR & BATIN

Ikhlas dari saya:

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus