Thursday, February 24, 2011

7 TEMPLATES SEMUANYA!

Share
Apa yang terjadi semalam membuatkan saya sungguh murka.. Apa kah hal belog seindah purnama neh menjadi katak.. T____T Imageshack dah suruh kita register domain kita.. Kalau tidak semua gambar yang kita upload ke imageshack tak boleh nak keluar dan kemudian belog menjadi sampah. 0_o... Jadi semalam telah mendaftar segala domain di bawah seliaan saya.. Harap-harap semuanya dah okay..

Kerja-kerja me'make-up' belog semakin maju... Tapi maseh tak sanggup nak bukak offer untuk semua orang walaupon permintaan banyak... Boleh setakat ambik tempahan 2-3 belog saja sebab takot nanti tak boleh nak siapkan on time... Kerja-kerja yang melibatkan kreativiti neh tak boleh jadi tiba-tiba... Semuanya kena bergantung pada daya imaginasi yang hebat. Kalau tak hebat jadi lah sebuah belog yang tidak rupawan.. Orang marah!



Blog Cikgu Wazir. Ini belog kelima yang saya make up semula... Ya, simple. Orang cakap lebih simple, lebih baik.. Dan saya rasa sesuai dengan usia.. Takkan lah belog cekgu-cekgu nak bubuh bling-bling kan.. Sungguh tidak kacak.. T___T Orange is one of his favorite colors.. Sebenarnya beliau bagi pilihan beberapa warna.. But i picked orange memandangkan beliau orang yang hebat dalam JPA3.. Dan.. Bukan kah oren begitu energetic? :p



Blog Hanis Zalikha. T____T Kalau Hanis Zalikha mintak buatkan belog mesti saya claim empat ratus juta KAH KAH KAH... Ini belog rakan saya.. Dan sumpah saya cakap, walaupon simple, tapi ini lah belog paling lama untuk disiapkan sampai stress-stress.. T____T Warna turquoise memang susah nak carik warna yang padan... Tapi tuan punya belog cakap; "Pink weh, pinkkkk!!~".. So letak lah pink sebagai kombinasi dia.. Alhamdulillah tak ada orang cakap pelik siap orang pergi review belog dia adalah.. Lawan taukeh ni takleh jadi... HAHAHA...



Blog Ariel saya suka secara banyak... Purple memang dalam senarai. Tetiba dia cakap nak belog purple, so, here it is! Rezeki dia. Combination purple hitam memang niceee... Mula-mula meletak puteh dengan purple tapi nampak begitu feminin.. Badan besar tapi mempunyai belog begitu feminin kan tidak manis dipandang mata? KAH KAH KAH... Widgets title di sidebar juga menjadi item favorite dalam belog dia neh... Cuma dia maseh baru dan susun atur dalam entry maseh banyak kelemahan.. Tak apa, boleh cuba sikit-sikit.. Harap-harap nanti menjadi sekacak icemanzwalking.. :p

DONE! Sekarang saya bukak untuk tempahan-tempahan berikutnya.. Please email kan ke s_khairulhakim@yahoo.com kalau teringin... Esok akan bergegas ke Park Avenue untuk INTAFF Grand Dinner.. Report will be post later.. Till then...

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus