Wednesday, February 9, 2011

PARK AVENUE, HERE I COME!

Share
Tak jadi beli Slim Fit Blazer atau KS Long Trench Coat yang diidam-idamkan sebelum ini.. Sebab pembelian secara online selalu mengundang rasa kurang yakin kot-kot tetiba blazer sendat ke apa.. Nak beli segar dari butik macam perasan anak datuk-datuk pulak sampai empat ratus ringgit. T____T Tema Oscar memang menyusahkan... T___T Kalau anda nak buat dinner lain kali, buatlah tema-tema mudah macam tema tradisional.. Tema berkain batik pon digalakkan. Boleh carik jodoh. KAH KAH KAH..

Tapi memandangkan Grand Dinner yang bakal dihadiri adalah Grand Dinner terakhir (dan pertama jugak T____T), maka tak apa lah.. Support program kawan-kawan.. Untuk menjimatkan kos, kita tak payah beli blazer, kita tukar dengan vest yang jauh lebih murah. Mencari vest bukan senang i tell you.. Kalau jiwa dan kaki tak kental, mesti tersungkur ke escalator... T____T Sumpah penat mencarik vest.. Fedora hat pon bukan main susah nak pilih..

Lagi saket hati bila pergi Jusco Bukit Tinggi which is for me adalah sebuah shopping complex yang paling tidak bermanfaat dalam hidup.. Tak pernah dalam sejarah hidup pergi ke JJ bukit tinggi dan mendapat habuan.. Tak pernah... Selain mahal, design pakaian di situ adalah super bosan, tak menarik, tak menepati cita rasa selain kedudukan jenama yang berterabur.. Lepas ni jangan shopping dekat situ lagi.. Baik shopping dekat Econsave.. T____T Walau pon Econsave tak ada jual blazer atau vest, sekurang-kurangnya tak adalah kena berjalan sikit punya jauh pastu tak dapat barang yang dicita. Oh, Tuhan.. T___T

Terima kaseh Klang Parade kerana menjadi sebuah Shopping Complex yang bukan lah terbesar di Asia Tenggara, tapi sekurang-kurangnya semua benda pon ada... Selain tidak gemuk dan besar, Klang Parade juga tidak membosankan. Dah lah ada pusat bowling dan Sizzling sedap.. HAHAHA.. So, i've got my vest here.. Terima kaseh jugak Ayahanda Wazir yang berkorban masa tidur temankan saya mencarik ini semua.. Beliau Perunding imej juga.. HAHAHA...

Tinggal kemeja hitam saja belum cari.. Tak apa, kemeja berlambak dekat Kedah.. Boleh carik.. Kaki memang dah nak kecundang dah... T___T Malas nak berjalan buat hari ketiga. Selain penat, berjalan keluar juga mendedahkan saya kepada fast food.. Tak baik untuk kesihatan. Err.. Harap-harap saya melangkah ke Park Avenue Sungai Petani bukan dengan imej yang aneh.. T____T Sekian.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus