Saturday, March 6, 2010

HADIAH UNTUK PRIME MINISTER!

Share
Macam demam.. Tapi tak demam.. Cuaca di Sintok sangat panas.. Sampai memunculkan Autumn di sesetengah lokasi.. Kadang-kadang nampak cantik.. Kadang-kadang nampak semak sebab daun gugur takda siapa nak sapu.. Makcik-makcik tukang kebun semua sure dah fedup dengan daun... Dia sapu, gugur lagi.. Dia sapu, gugur lagi.. Saya nampak.. Makcik sapu sampah tengah menyapu.. Lama gila.. Lepas tu tiba-tiba dia tinggal saja dengan muka tak puas hati.. HAHAHA.. Apalah.. Gila tak puas hati sama daun.

Baik, tadi seorang kawan maya dari Sungai Petani datang berjumpa. Sekejap saja.. Tapi dia usaha nak jumpa sampai berbulan-bulan.. Dia kata saya Prime Minister.. Susah gila nak call.. HAHAHA.. Mintak sori iekabean, YB mesti busy punya.. Mana ada life sangat. Kadang-kadang tidur sampai 5 pagi.. 6 pagi pun pernah.. Sebab busy.. Assignment banyak.. Borak lagi lah banyak.. HAHAHA.. Kalau buat kerja tanpa borak tak sah.. Kalau dah borak tak tidur selepas Subuh pon tak sah jugak.. T______T

10 minit saja jumpa.. Sebab saya ada class.. Dia nak serahkan hadiah hari jadi.. Dan berborak selama beberapa minit.. Dia kata tangan 'ketaq'.. Oke, dah, jangan lama-lama.. Nanti pengsan... Terus saja dia balik.. HAHAHA.. Aura okay..?? So, here it is, the thing that i called as Hadiah Terlebih Bulan (*Tadaaaa*):



Budak-budak kelas asyik pegang saja.. Ustaz Kassim pon sebok pegang.. Siap sorokkan dalam poket dia.. Ohya, Ustaz Kassim sangat happening hari ini.. Saya saja pening.. Lagu padang pasir boring kau tahu?? T_____T Macam emak-emak marhaban saja bunyi dia... Aduih..



El Santaro.. Spanish Collection.. Mengingatkan saya dengan Mid Term Exam.. Bahasa Sepanyol.. Apalah punya susah.. Nak faham soalan pon kena bukak kamus.. T___T Yang saya tahu cuma nombor-nombor saja... Itu pun salah eja.. Harap-harap Cik Hayati diberikan hidayah, betapa susah menjawab dalam keadaan itu..



Tadaaaa! (Lagi!) Yeay! Baru cuti hari tu saya tengok Ayahanda Wazir dapat benda-benda ini... Baru saja bercerita sama Iqquan hari tu nak pergi beli benda ini.. HAHAHA.. Terima kasih iekabean... Tapi ni mana nak cari baju dia.. Huaaa.. Mahal kot baju dia?? Kan? Ayahanda Wazir, mari cari baju sama-sama nak?? Saya tak tahu mana nak cari baju untuk pakai dengan clip tersebot..

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus