Thursday, January 8, 2009

PRESENT!! PRESENT!! (UPDATEDversion)

Share
Lambat... Biasalah kan bila saya lambat update?? Bukan perkara besarlah.. Saya kan memang suka buat kau orang rimas-rimas dan berjanggut-janggut tunggu entry saya.. Macamlah seronok sangat baca entry merapu saya kan?? Har har har.. Apalah salah sesekali bercakap BESAR.. Seronok.. Bukankah saya kata umur 21 adalah masa untuk menseronokkan diri?? Tapi tak boleh terlalu seronok. Bahaya... Nanti jadi lupa diri.. Kan lupa diri tersebot adalah perlakuan tidak bermaruah?? Har har har.... Saya merapu. Stop!!


Celebrate besday sangat seronok.. Lagi-lagi kalau ada surprise.. Surprise adalah seronok bila kita memang tak boleh jangka.. Tapi kalau dah jangka, buat-buat tak terjangka untuk menjaga hati pembuat surprise tersebot. Kalau kata " Alaaa.. Aku tau dah engkau nak buat semua ni.." itu adalah kejam. Nanti kalau dia kecewa dan nangis berguling-guling kan bahaya?? Errr... Kalau jadi tragedi tersebot nak buat apa?? Errr.. LEMPANGlah laju-laju sampai diam.. Tragis...! Habis cerita. Har har har.... Paragraph ini tak seronok.. Jangan baca.. Jangan baca..!!

Back to da topic... Semalam celebrate besday di PIZZA HUT. (Macam takda tempat lain..).. Sangat datuk-datuk lah jalan ke Alor Setar sedangkan Jitra pon ada Pizza Hut. Mengada-ngadalah... Mereka. Bukan saya... Saya duduk diam-diam... Sayakan baik. Tak mahu cerita suasana mencelebrate saya punya besday.. Nanti entry akan jadi gila panjang sampai muntah-muntah untuk dibaca... Kan kesian macam tu. Kita cerita pasal hadiah HARI JADI Oke?? Mari! Mari!! Tengok hadiah!! (Macam banyak..... dan sangat bencilah buat ulasan barang peribadi sendiri.)




Jam tangan ni sangat stylo... Besar dan seronok dipakai... Jam lama burok. Err... Sudah bersaralah jam tersebot.. Har har har... GA Blue adalah brand ganjil untuk sebuah jam tangan.. Tapi tak kesah lah.. Asalkan nampak sangat smart dan bergaya... Saya kan memang seorang pen'smart'... Jam ini memang menepati citarasa... Gila cun i tell u.. Bila pakai beliau, sangat bersinar-sinarlah rasa dunia... Rasa macam semua orang pandang tangan saya... Rasa popularlah pakai jam tangan tersebot.. Har har har.... Over hakim... OVER!! Thanks to: Ezzaty.


Ini apa..?? Apa?? Apa nama dia??? Entah. Bukan toyol for sure. Si biru kepala goyang ini comel.. Simple. Tapi seronoklah ada sebagai penjaga meja.. Tapi beliau cepat mati... Beliau makan cahaya.. Baru hidop.. Kalau gelap, mati tak goyang-goyang lagi dah. Apalah punya si biru kepala goyang. Macam lembab sikit hidop dia. Kesian kau.. Har har har.... Nak bagi nama apa?? Errr.. Errr... Suggest!! Suggest!!! Thanks to: Eja.

Lain-lain?? Simpan... Bukankah akan menjadi sebuah keriakan kalau tunjuk semua hadiah?? Dan bukankah kau orang akan muntah-muntah baca entry yang gila panjang??? Saya kan blogger yang pentingkan kebajikan para readers.. Kan?? Kan?? Bukan baik hatikah saya?? (Sebenarnya saya sudah malas menaip... Ini satu pagi oke?? Otak beku). PENAT. Saya ada lagi 9 kad besday dan dua hadiah.. Gila kaa mo ulas tiap satu?? Saya bukan pengulas barangan peribadi... Kan saya dah pernah buat sekali. Cukuplah..

Nak cakap apa lagi??...
Aaa...
Aaaaa...
Aaa..

Ucapan Hari Jadi belum buatkan?? Sila buat.

Ucapan Hari Jadi

Bismillahirrahmanirrahim...~

"Alhamdulillah, dengan izin dan kuasa-Nya, saya mampu berada di bumi Allah ini untuk tahun ke 21.. Sesungguhnya tanpa kekuasaannya, tanpa roh dan nyawa yang diberikan-Nya, maka saya mungkin tiada lagi di muka bumi ini, menghirup setiap nafas milik-Nya, menjalani kehidupan dan tanggungjawab yang diamanahkan-Nya. Alhamdulillah... Syukur padamu Ya Allah...

Ayah dan Bonda, jutaan penghargaan dan terima kasih atas segala pengorbanan kalian. Sesungguhnya kalian yang menjaga dan membesarkan saya... Menjalankan tanggungjawab dengan sepenuh hati... Dari saya sekecil telapak tangan, hinggalah sekarang.... Pengorbanan kalian tidak pernah putus. Walau sesaat cuma... Kalian adalah hidupku..... Terima kasih atas kasih sayang dan segala pengorbanan kalian yang tiada berkesudahan.. Tidak akan terbalas jasa kalian walau sejuta tahun nyawa ini dikandung badan. Terima kasih ayah... Terima kasih bonda........

Rakan-rakan yang dihormati... Tahun yang lepas adalah tahun yang cukup menggoyahkan diri saya.. Dugaan yang datang bukan satu.. Terlalu banyak.. Berada di negeri orang dengan dugaan yang menimpa menjadikan semangat saya luntur, jatuh tersungkur. Tapi dengan semangat kalian, akhirnya saya bangun... Meninggalkan kenangan silam.. Merangkak kembali dan berlari.. Saya lebih bahagia... Sangat bahagia waktu ini.. Terima kasih untuk kalian... Semoga kalian terus bersama untuk lanjutan umur akan datang. Terima kasih."

Para readers...... Sila Komen! Har har har har....

******************************


Entry ini Habis...............

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus