Sunday, January 4, 2009

Selamat Hepi Besday!!!

Share
21 tahun kadang-kadang rasa macam tua.. Saya dah tua.. Har.. Har.. Har.. Rassa gelilah perkataan tua tersebot.. Tarik balik.. Saya muda. Muda adalah perasaan yang sangat seronok... Umur 20 tahun rasanya seperti umur yang gila tak seronok. Jadi bila sampai umur 21 tahun, saya harap boleh jadi sangat seronok. Seronok boleh didefinisikan kepada 2 iaitu:-

1. Seronok secara individu.
Seronok secara individu bukan kerana syok sendiri atau buat-buat seronok walaupon tak seronok. Seronok secara individu adalah seronok berseorangan menikmati hidop tanpa dicampuri keseronokan orang lain.. Errr... Bermakna, seronok itu adalah hak milik sendiri-sendiri dan dibuat sendiri-sendiri......... Bukan gila oke?? Seronok jenis ini menyebabkan saya senyom-senyom sendiri dan kemudiannya tertidur.. Kata lainnya adalah bahagia.. Bukan GILA oke...?? Saya ulang, bukan GILA...

2. Seronok secara beramai-ramai.
Seronok beramai-ramai bermakna keseronokan bersama mereka yang dinamakan keluarga, sahabat handai dan rakan taulan... (Kenapa saya rasa ayat saya sangat sastera... Har har har...)... Seronok jenis ini pon seronok. Kerana boleh berkongsi seronok sama mereka... Menyambut seronok dan berseronok... Apa neh?? Apa-apalah.... Saya ada kawan yang mereng, gila sikit, pandai, tak berapa pandai dan sebagainya... Maknanya, kawan-kawan saya adalah variety.. V.A.R.I.E.T.Y.. Macam sangat ramailah bukan?? Padahal....

Esok saya sudah 21 tahun.. Selamat Hari Jadi!!! Seronoklah ada hari jadi... Sangat seronok... Er... Untuk makluman saudara saudari, ini bukan entry hari jadi... Ini entry pra-harijadi.... Adakah word tersebot???? Har har har... Entry haari jadi akan ditaip esok.. Atau lusa... Kerana saya adalah sangat bizi... BIZI.. BIZI... Kelas sangat pack dan penat.. Oke?? Sila.. Sila wish hepi besday kat saya.... Sekian terima kasih... Sudah.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus