Monday, January 12, 2009

TRAGEDI ISNIN

Share
Nak nanges terbahak-bahak dan teguling-guling.. Kemudian menghantuk kepala pada dinding keras dan mati di tempat kejadian. Hiperbola! Hiperbola!! Jangan percaya. Saya tipu.. Tapi rasa sangat bersalahlah terponteng kelas pagi neh.. Tak guna betol henpon saya. Kenapa mati secara tiba-tiba.. Selalu kan beliau yang mentekejotkan saya bangon tidur? Kenapa kau mati?? Kenapa? Tunjuk perasaan?? Merajok?? Atau engkau memang teringin nak masok tong sampah? Tahu tak engkau telah mencalarkan imej baik saya?? Sangatlah tak mengenang jasa.. Teringin makan pelempang? Nanti kalau lecturer tanya kenapa tak datang kelas, engkau nak datang tunjuk surat tunjuk sebab atas dasar tanggungjawab? Takda kan? Jadi silalah jalankan tugas.. Jangan pandai-pandai tunjuk perasaan suka hati nak mati waktu pagi. Waktu pagi sangat mustahak.. Tahu tak engkau, betapa penatnya buat assignment sampai 5 pagi? Tak boleh harap.

Errr....

Apalah buat ayat emo sama henpon.. Har har har... Ini kes kecewa tak tentu pasal lah ni... Har har har.... Macamlah henpon saya pandai ABC dan nanges tersedu-sedu baca entry untuk beliau neh.. Har har har.. (Banyak ketawa supaya emo hilang). Pagi neh bangon lewat oke? 9.30 a.m. Itu adalah waktu kelas pagi saya TAMAT. Bukak mata dan nampak bilik sangat terang benderang, gila indah lah pagi neh.. Baik punya time saya bangon pagi.. Har har har.. (Gelak lagi!! Gelak lagi!! Gila emo saya sekarang).. HAR HAR HAR... HAR HAR HAR... Kenapa saya bangon lewat?

Kerana buat assignment dari 12 pagi sampai 5 pagi. Ini semua kerja gila dari seorang lecturer skema lah ni. Masok kelas TIBA-TIBA buat presentation.. Ni apa ni? Introduction takda, apa pon takda tiba-tiba presentation. Ni kes nak buang masa lah ni.. Atau dia tak faham nak ajar apa? Har har har.. Jahat.. Jahat. Berdosa ni.. Har har har.. Kemudian tiba-tiba suruh buat assignment. Aik? Gila surprise lah lecturer neh.. Kemudian minggu ni datang, semua drop kelas dia.. Har har har.. Padan muka.. Ingat senang kaa buat kelas ajaib? Tahukah keajaiban tersebot buat kami sakit jantung tiba-tiba? Kelam kabut dan tak faham apa-apa pon boleh juga. Ni apa kelas neh?

Kerana cellphone saya mati tiba-tiba. Cellphone? Skema. Har har har.. Itu kan saya sudah bebelkan dari tadi.. Ini entry untuk dialah ni.. Kenapakah beliau mati tiba-tiba? Lembik. Tak guna punya henpon. Ni yang teringin beli baru neh... Err.. Bukankah itu dipanggil TAMAK HALOBA?? Har har har.... Jangan-jangan. Duit sangat berharga oke? Ingat pesan bonda. Ingat pesan bonda.. Tunggu henpon neh nazak nanti baru beli. Ingat oke? Jangan beli henpon baru.. Jangan beli... Err... Tiba-tiba rasa SONY ERICSSON sangat cantik menawan kalbu lah.. Pergi survey! Eheh..~ Tak istiqamah langsung.

Letih memerangi nyamuk dan angin sejuk. Ini bukan sejuk biasa oke? Ini sejuk menusuk kalbu dan tulang temulanglah i tell u... Apa kes laaa buat assignment luar bilik.. Depan pejabat.. Ingat sangat tenang dan damailah tu. Sekali ambik kau. Padan muka.. Dengan nyamuk durjana lagi mencari darah.. Macam takda darah orang lain.. Saya tengok budak India sorang tu rileks semacam.. Kenapa aku jadi mangsa neh? Ngkau jawab sikit nyamuk! Jawab! Err... Macam merenglah sikit hari ni.. Asyik cakap sama benda bukan manusia.. Har har har... Dush!~ Bahaya, bahaya.. Tahukah anda bahawa saya sedang pening dan tak berapa betol?

Macam panjanglah entry neh.. Jangan muntah. Jangan muntah.. Kalau muntah, jangan datang sini lagi. Pergi main jauh-jauh.. Har har har.. Nanti blog saya kotor. Macamlah cantik sangat blog neh.. Sem ni sangat penat. Gila penat.. Serius. Macam nak cepat-cepat grad lah.. Boleh tak kalau ambik semua 121 jam kredit sekaligus? Kan cepat grad.. Har har har... Tak pasal-pasal kena lempang dengan TNC.. Har har har... Atau macamlah saya gila pandai macam Sufiah Yusof.. Err.. Pandai kaa macam tu?? Eheh... Ni kalau tak berhenti, lagi muntah darah kau orang baca neh.. Heheh.. Jadi sila berhenti. Bye-bye~ Iktakimas. Sekian terima kasih.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus