Tuesday, January 6, 2009

TAG TAK SERONOK.

Share
Kak kiiinaa adalah tukang ugut.. Har har har..... Beliau Telah mentagged saya. Bukankah sya kata takkan layan tag??? Iyalah.. Tapi beliau kata kalau tak buat, maka beliau takkan mengkomen lagi di sini... Kak Kiiina kan memang suka merajok.. Harharhar.... Ini adalah tag beliau.

Describe 10 things about the person who tagged you.

  1. Beliau adalah seorang Kak Kiina.
  2. Beliau adalah comel.. Err.. Iyalah, comel. Dia memang comel.
  3. Beliau adalah promoter yang baik..
  4. BELIAU ADALAH TUKANG UGUT..
  5. Beliau memang malas mengreply PM org secara cepat.
  6. Beliau seorang student USM.
  7. Beliau memiliki JENTERA PENGANGKUT. Baru beli.
  8. Beliau juga lemah stamina.
  9. Beliau pernah menjadi ibu kepada anak-anak ayam dalam reban. Saya ada bukti!! Har har har...
  10. Beliau.... MANJE SAMA BOYFREN BELIAU... Harharhar....

Now u have to describe 10 things about yourself.

  1. Saya adalah baik hati.
  2. Seorang student UUM (Universiti Untuk Menyusahkan)
  3. Suka merapu dalam entry..
  4. Suka kaco Kak Kiiina.
  5. Saya adalah seorang yang berjalan laju-laju. Jalan lambat-lambat adalah pemalas.
  6. Saya jelita dan putih melepak.. Harharhar.. Saya tak cakap.. Orang cakap..
  7. Saya adalah lelaki.. Tak lembut oke? Lembut hati sahaja. Gila kaaa mo jadi pondan?
  8. Saya adalah seorang senyap. Bukan sombong... Bukan alien... Adoi...
  9. Saya perfectionist.
  10. Saya suka cakap. Diam-diam bermakna bisu. Bisu tak seronok.
At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names.

Zaty.
Eja.
Sha.
Ulya.
Khai.

Sudah Kak Kiiinaaa... Sila komen secara panjang lebar. Anda didenda.. Harharhar... Padan muka.!!! Saya mo pergi celebrate besday. Nanti update. Hakhakhak.. Bye-bye~

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus