Monday, August 10, 2009

PERNYATAAN HATI

Share
Saya ada 14 assignments dan presentations..
Bila anda baca blog ini, anda akan nampak saya bergelak ketawa..
..HAHAHAHA...
Looks like i'm a very cool person..

Iya lah, untuk apa berteriak dalam blog...
Cakap saya penat dan sengsara hidup..
Kecuali kalau ada parasit mengganggu..
Kenalah dalam sini... Oh, jangan ungkit..
Nanti ada orang emosi... Takutnya!

Kalau di luar pon, saya beraksi cool..
Meng'cover' hati resah assignment banyak...
Padahal dalam hati dah berperang dengan masa.
Tapi kau sempat lagi update blog Hakim?
Jangan bising. Kau baca jugak..

Jadi hakikatnya 14 assignments + presentations adalah menggerunkan.
Saya tak akan dapat siapkan semua..
Kalau saya tak memikirkan 'magik'...
Lemah semangat betul lah..

Jadi
Percayalah kalau saya kata..
.SAYA BIZI.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus