Tuesday, October 6, 2009

ENTRI INI BOSAN. JANGAN BACA.

Share
Assalamualaikum.

Betapa malas lah nak update... Serius jangkamasa nak mentaip ayat pertama dengan kedua adalah selama 12 jam.. Saya taip, saya padam, taip, padam, taip, padam sampai bosan taknak dah tulis.. HAHAHA.. Rupanya saya sedang mengidam Pizza Hut petang tadi.. Jiwa tak tenteram sangat sebab dah sebulan berhasrat suci nak makan pizza. So, petang tadi pergi berkejaran ke Jitra makan Pizza.. Tapi mood spoiled sebab waiter macam apa jadah punya sombong.. Tak nak senyum rasa nak simbah dengan sup saja lah muka dia.. Dah aah tak cantik kau nak buat muka kenapa? Ingat kau jadi waiter tu dah besar sangat pangkat macam diplomat? Membakar jiwa betul lah si waiter WANITA neh.. Belum cukup umur dah pandai buat muka serupa tapak kasut saiz 8 saya. Ceh.

Oke, move. Tiada gambar di Pizza Hut sebab hati panas malas nak angkat kamera. Semalam ke ekspo konvo UUM. Sebenarnya malas nak pergi meredah gerimis malam-malam. Tapi sebab ada integrasi terpaksa aah mengkorban masa tak berfaedah pergi ekspo tersebut.. Saja lah mereka nak nampak ekspo tersebot penuh.. Lepas tu rasa macam segala aktiviti dia dapat sokongan seluruh universiti aah.. Plastik saja semua... Sign attendance kemudian pergi merayap tak tentu hala seluruh tapak ekspo.. Tak mahu tengok konsert sebab kau tak tengok lagi dress up saya macam mana.. HAHAHA.. Tak logik langsung nak pergi tengok konsert terkinja-kinja.. Butakan mata.. Butakan mata...

Kemudian terjumpa Lilo (Bukan nama sebenar) HAHAHA... Dia neh ntah berapa kali ntah nampak saya tapi saya tak pernah nampak dia.. Lepas tu pergi panggil nama penuh; "Khairul Hakim!" .. Macam pergi masuk klinik ke apa ntah.. Hahaha... Saya cuba scan muka dia.. Macam kenal, macam tak kenal.. Tetiba; "Lilohoney!"- Saya. Tetiba rasa bodoh sebab panggil dia Lilohoney.. Cuba scan memory carik nama sebenar dia apa... Oke, fine, saya admit, tak tahu nama sebenar dia.. HAHAHA... Bercakap 4-5 patah sebab segan tanpa mensebut nama dia... Kalau tak segan pergi ajak minum teh sekali ke apa.. Eheh.. Gurau saja.. Dia pon nampak macam takut muka macam apa ntah.. HAHAHA... Kemudian pergi.. Baik kenalkan Lilohoney.. Seorang blogger juga. Berkawan juga dari blog.. Kan Lilo kan? Kan? Nama kau sebenarnya apa hah? HAHAHA..

Baik, tak banyak cerita di ekspo.. Sebab ekspo tersebot serius bosan. Penat kaki pergi jalan seluruh tanah jajahan dengan hujan renyai-renyai tambah lapar semua. Tak guna betul lah. So, decide cepat-cepat balik nak makan. Oke, sidai muka di cafe Kak Mona...



Selesai... Oke, entri ini berciri bosan. Completely bosan... Sigh..

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus