Wednesday, October 28, 2009

PLEASE, JADI COOL.

Share
Hey! Kalau saya nak jadi macam 7 tahun lepas masa tu saya seorang yang membenci perempuan boleh tak?? Sebab apa hah Hakim tetiba cakap macam neh?? Sebab apa? Sebab stress gila berurusan dengan perempuan semua benda tak kena.. Mensakitkan hati betul lah.. Boleh tak nak cakap perempuan is a kind of complicated things??! Boleh tak?? Dah aah buat salah tapi tak mengaku salah lepas tu siap boleh tunjuk hebat gila macam apa ntah... Apsal susah sangat nak mengekspresikan rasa bersalah tersebot?? Apsal? Jatuh maruah ke apa kalau mengaku salah lepas tu insaf?? Hah? Hah??

Oke sekarang saya memberitahu anda bahawa saya memaksudkan perempuan yang ber'type' sebegitu. Yang dah salah tapi tak mengaku lepas tu tunjuk hebat nak tentukan lagi semua benda. Kalau anda tak tergolong dalam golongan itu, jangan terasa.. Jangan emo tetiba bagi komen tak tentu hala meroyan ke apa.. Takyah oke? Takyah.. Kang kena serang karang.. HAHAHA... Semalam seperti mana yang tercatat dalam FACEBOOK, mood saya berada dalam keadaan disaster... Mood saja disaster.. Muka tak disaster.. Bila sebut perkataan yang gila terok macam neh tolong jangan kaitkan muka saya sekali.. Pelase.. Muka saya cool gila siap boleh bergelak ketawa dengan roomate pasal Azweenda.. HAHAHA...

Saya tak pernah lagi jumpa prempuan yang memang supercool... Yang rileks saja apa jadi pon dekat sekeliling dia.. Yang saya jumpa selalu menggelabah tetiba bila ada benda dia tak suka padahal benda tu extremely bodoh untuk dia tetiba melatah tak tentu hala... Lepas tu pergi buat muka, sumpah saya tak suka.. Seriously saya akan berlalu pergi dengan kejam sekali kau nak cakap apa, cakaplah.. Saya bukan berada di situ untuk melihat muka serupa dinding takda emosi.. Saya ada di situ untuk bercakap dan ber'discussion'. Saya tidak dilahirkan untuk berada dengan sesiapa pon di tengah-tengah orang ramai dan kemudian pergi tanya elok-elok "Eh.. Kau kenapa ni..? Kau oke ke tidak..? Apsal tetiba macam ni..? Apsal.. Jangan lah macam ni.... Risau aku..".. Bukan.. Bukan... Oke?? Takda masa nak berlakon filem hindustan.

Saya kejam lah bukan? Percayalah saya sebenarnya kejam gila... Sebab hati saya dicabar.. The other side, saya penyayang... HAHAHA.... Jadi kesimpulannya jangan lah mencabar saya.. Kau berani cabar, kau berani lah tanggung.. Saya tidak menampar orang.. Tidak.. Tangan saya tak pernah naik ke muka sesiapa kecuali anak-anak buah saya yang pergi penyek-penyekkan kuih tart masa raya dulu.. Tapi saya boleh psiko orang sampai nangis-nagis 3 hari.. Serius neh... Jadi silalah takotkan saya.. Saya tak kesah kau kata sombong ke apa... Yang penting please, jangan cabar kesabaran.. I am a really cool one..... Tapi sekali saya marah.. Tunggang terbalik dunia kau nanti. INI WARNING!

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus