Friday, October 9, 2009

SEDANG MENJADI KOALA

Share


Pizza ini mewakili perasaan lapar.. T________T

Hari ini Hakim terasa letih.. Semalam juga letih.. Esok, lusa tulat, minggu depan, dan bulan depan juga letih.. Hidup dalam keletihan memang tak seronok kan? Semester ini assignment memang super banyak sampai sekarang masih tak dapat habiskan assignment-assignment yang serupa muntah meloyakan itu.. Nak memulakan kerja menaip I.N.T.R.O.D.U.C.T.I.O.N juga berasa sangat berat sekali macam koala sakit.. Ahh.. Kau memang pandai mencari perumpamaan Hakim.. "Penat Sekali Umpama Koala" KAHKAHKAH... Tak kelakar.

Hari neh saya berazam untuk mensiapkan assignment Modern World History yang bertajuk Voyages of Discovery itu. Tinggal 5 muka surat saja lagi. Tapi seriously berotak kosong. Saya pandang screen, screen pandang saya... Sejak akhir-akhir ni otak saya tak kreatif untuk mengarang ayat bahasa Inggeris. Dr. Khairul cakap, assignment yang banyak memang membantutkan perasaan. Err.. Kecuali perasaan ingin meratah makanan itu memang takkan terbantut aah.. HAHAHA... Kecuali anda sedang on diet seperti saya memang akan sengaja membantutkan perasaan nak makan. Ehem.. Padahal malam tadi baru tergoda makan nasik goreng diet kepala hotak kau Hakim.. T________________T

Ahad ini ada 3 presentations. Saya benci sekali membentang secara pukal seperti ini. Nanti mesti akan berkata-kata annoying di depan sambil memandang-mandang ceiling mencari ayat yang boleh digoreng.. HAHAHA... Tapi segoreng mana ayat saya sekalipon, saya tetap membentang dengan penuh keyakinan umpama YB.. Ini petua kau tahu..? Kalau membentang secara yakin, orang lain akan impressed walaupon kau bercakap tentang perkara tidak logik.. Sebab mereka bukan faham sangat apa yang mereka belajar.. HAHAHA.. Tapi kalau ngkau buat fakta dah lah bodoh cerita pasal Tun Dr. Mahathir rujuk buku Lim Kit Siang, lepas tu cakap sekejap kau guna English, sekejap Melayu semua orang kata kau annoying gila.. Lepas tu buat lawak bodoh tak jawab soalan orang memang confirmed! REJECT!

Ohya, dah berapa lama ntah tak berYAHOO MESSENGER. Sekarang saya tidak beryahoo messenger lagi.. Kerana itu tidak lagi relevan.. HAHAHA.. Tidak, saya maksudkan, terasa malas sekali nak sign in YM. Sekarang kalau bukak browser MUSANGAPI itu sure tekan FACEBOOK.. Nak mencari bahan juga sure tekan Facebook dulu. Meluah perasaan juga di dalam Facebook.. Bergaduh juga dalam Facebook... Semua facebook.. Terasa addicted sekali sama facebook tercinta.. HAHAHA... Kau jangan kata; "Eh, Facebook tu Yahudi punya, jangan guna!".. Saya cukup menyampah dengan semua ini.. Kau guna Windows? Intel? Itu ayahanda kau punya? Bukan, itu juga Yahudi punya.. Janganlah pergi donate dekat Yahudi.. Kau main duduk diam saja.. Banyak cerita.

Sehingga minggu depan akan sibuk sekali tak boleh dikacau. Pilihanraya Kampus dan assignment akan mengisi hari-hari saya yang tak cukup indah dan kasihan sekali ini.. T________T Minggu depan juga akan pergi mentimbang berat mana tahu dah ada kemajuan saiz pinggang ke apa.. HAHAHAHA... Waktu di kolej memang perlu berkurus-kurusan supaya bila balik nanti boleh menikmati masakan bunda dan membesar dengan seimbang.. HAHAHA... Ohya, bila saya memakai baju kemeja annoying yang saya beli tempoh hari waktu makan di Pizza hut, saya perasan seperti kurus sekali.. HAHAHAHA... Lihatlah! Lihatlah!! KAHKAHKAH...



Sampai di sini saja.. Esok lusa tiada sebarang update.. Minggu depan mungkin.. Tengok keadaan saya yang miskin ini.. Mari Facebook!! :p Saya sentiasa di Facebook dikala susah atau senang.. HAHAHA... Iktakimas.!~

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus