Friday, October 30, 2009

EXAM MOOD

Share
Semalam study. Tapi faham lah study di bawah paras mood sebenar akan mensebabkan anda cepat bosan.. Baru baca 1 bab dah tak dapat fokus.. 2-3 hari neh mood tidak stabil.. Kurang semangat sebab tidak mensasarkan DEAN LIST untuk semester neh.. Jadi apsal kau tak cuba aim untuk DEAN LIST? Sebab semester neh macam annoying dan lost semua benda. T_________T . Isnin neh akan mula menduduki final exam. Modern World History.. Seriously saya suka history.. Tapi tak berani mensasarkan apa-apa.. Semua subjek pon tak mensasarkan apa-apa.. Cuma berazam melakukan yang terbaik dalam sisa-sisa masa yang ada. Jadual exam saya adalah seperti berikut :


(Klik untuk paparan lebih besar)

Sila ambil perhatian.. Kalau tiada apa-apa contengan dari saya di sini, bermakna saya memang sebok sekali. Dan pada waktu itu, makan minum tidak terjaga.. Tidur adalah perkara abnormal.. Dan otak saya dalam keadaan pending dengan urusan duniawi yang lain. Harap maklum.. HAHAHA... Anggap saja anda semua tahu musim peperiksaan adalah menseronokkan sebab semua jadi gila macam rajin ke apa ntah. Pergi dewan peperiksaan sambil mulut terkumat kamit menghafal nota, muka lesu dan sebagainya. Ini perkara normal di sini. Jadi dengan itu gunakanlah LOREALmenexpert untuk penjagaan wajah semua.. HAHAHAHA annoying.. T_________T Saya akui, saya mula berasa kurang normal sekarang.

Subjek GFPA2233 dan GFPP2623 yang berkedudukan HAMPIR sekali itu memang perkara paling menakutkan dalam jadual saya semester ini. Seriuously pasti akan bergelumang dengan tekanan menstudy dua subjek tersebot.. Foreign Policy juga subjek menakutkan.. Dengan kata lain, semester ini saya mengambil subjek yang membunuh jiwa sendiri.. T_______T Padan lah muka saya kan? Kan? Sila doakan saya untuk peperiksaan 3 minggu neh... Ampun dan maaf buat semua yang mengenali diri saya.. Selamat maju jaya.. Gambatte!!!!~~~

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus