Saturday, May 2, 2009

3..2..1.. GOING HOME!!

Share


Agenda:
Balik Kampung Bukit Kapar, Klang, Selangor Darul Ehsan.

Tarikh: 05 Mei 2009.
Hari: Selasa.
Bas: Golden Diamond. Transnasional pergi main jauh-jauh. Sempit.
Seat: 6A. Single seat! Yahoo!!
Masa Bertolak: 1.30 petang.
Masa Tiba: 8.30 malam.
Tempat: Klang Sentral, Meru.

Maklumat neh takda motif melainkan untuk melahirkan rasa keterujaan saya untuk balik ke kampung terchenta. Kenapa saya suka bas di atas? Sebab dia best.. HAHAHA.. Luas. Tak sempit macam Transnasional. Lepas tu Transnasional suka berhenti. Sebab student cina asal jalan jauh mesti nak pergi toilet. Entah apa dia makan pon tak tahu. Kalau naik bas neh, ngkau pergi merayu lah driver dia, sumpah takkan berhenti. HAHAHA.. Ngkau tahan lah sampai Klang.. Dia berhenti sekali SAHAJA. Untuk solat. Lepas tu, jalan tak ingat dunia. Lepas tu seat dia punyalah luas. Seat kapal terbang pon tak seluas itu.. Semangat betol mentipu anda semua. HAHAHA..

Single seat. Memang wajib. Siap mintak sama akak kaunter nak single seat. Sebab saya pernah balik duduk sebelah perempuan. Dahlah sombong. Tak tegur langsung.. Saya lagilah mimpi nak tegur dia. Saya kan pemalu orangnya. (Ya Allah meluat).. Asyik mengeluh lambat sampai. Kang saya terajang muka dia kang.. Lepas tu tidur secara dangerous pulak tu asyik terlentok-lentok.. Dah lah seat sempit. (Transnasional! Transnasional!)... Lepas tu sumpah tak nak naik Transnasional duduk berdua. Dengan lelaki? Kau memang. HAHAHA.. Kalau lelaki tulen takpa.. Kalau GAY ke apa? Mati lah ngkau kena goda sepanjang perjalanan.. Geli namampos lah!! Lagi satu kalau single seat ngkau nak buat apa pon suka hati. Kalau duduk berdua, ngkau kena ada sifat jaga hati dan perasaan. Tak seronok langsung sebab takda privacy. Nak makan keropok pon serba salah sebab takut orang sebelah mintak. HAHAHAHA...

Saya sedang merenung tiket mengalahkan membaca buku Political Science. Exam Isnin neh!!




Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus