Tuesday, May 19, 2009

MAAF

Share
Maaf!



Sebab tak update. Bukan tak nak update.. Tapi sebab... Ada sebab.. Yang logik. Tapi mungkin mengundang marah. Atau setidak-tidaknya mengundang rasa tak puas hati.. Saya kan manusia. Ada silap yang pastinya dari kebodohan diri sendiri. Bukan senang memuaskan hati semua pihak kan? Susah. Jadi konklusinya, saya kadangkala perlu memikirkan diri sendiri lebih dari memikirkan orang lain. Supaya tak rasa pressure. Pressure kadang-kadang buat saya berubah sikap sekejap. Sekejap. Berbalik kepasa sebab kenapa tidak punya entry baru selama tiga hari. Tiga hari adalah lama kepada mereka yang addicted dengan blog. Sebab...

Semalam saya bergegs keluar. Sebab nak buat sesi fotografi dekat luar sekejap.. Sebenarnya rasa tak sedap hati.. Macam ada perkara yang akan jadi. Tapi tak layan perasaan sangat. Saya pergi keluar. Tapi hati rasa lain.. Kamera Canon Power Shot A580 dalam raga motor.. Ya, pergi naik motor.. Sebab kereta kakak bawak.. Kalau ada kereta, naik kereta lah. Sebab panas sangat. Baik, lupakan soal kereta dan motor.


Rasa jauh sangat nak sampai destinasi.. Sebab hati tak sedap... Hati rasa gundah. Ada yang tak kena. Atau mungkin ada yang bakal berlaku. Perkara tak baik... Mungkin.. Tak pasti sebab saya manusia.. Tak boleh ramal..

Sampai.

Ambil kamera.. Hala pada objek. Tekan butang ON. Kamera diam.. Lupa bawak bateri.. Hakim, kau..

.stupid.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus