Saturday, May 30, 2009

KHIDMAT PESANAN RINGKAS

Share
1. Pertamanya, mintak sori kalau anda merasakan entry di bawah (SUKA AKU=KECEWA!) adalah KEJAM. HAHAHA.. Sumpah tak berniat nak sakitkan hati siapa-siapa..Orang yang berkaitan pon tak tahu blog neh wujud. Jadi, secara automatic entry di bawah tidak mengguris perasaan dan kalbu sesiapa.. HAHAHA.. Cuma monolog diri saya untuk tatapan anda semua. Eceh. Takyah bomoh-bomoh semua aah.. Oke? Oke? Kau bomoh, saya bomoh balik mintak tolong sumpah ngkau jadi kentaki ke apa, sedap.

2. Hari ni akan pergi ke Johor melawat kakak yang dah melahirkan anak buah saya yang ke 40. Err.. Sebenarnya tak berapa sure sangat berapa anak buah saya sekarang. Tapi yang pasti lebih dari 38 orang lah. Jadi saya minta laluan 2 hari. Tak update blog. Dan blog neh akan berada di luar pemantauan saya selama saya berada di sana. Takyah ambik kesempatan nak buat kotor dalam blog neh.. Takyah ambik kesempatan nak serang blog neh.. Looser nama dia.. Duduk baca baik-baik.. Oke? Maaf tak dapat menulis cerita seronok sebab memang takda benda seronok sejak dua tiga hari neh.. Otak dah tepu tak dapat buat ayat seronok dibaca. Takyah baca aah blog neh.. Takyah baca.. Keluar semuaaa!! HAHAHA..

3. Tahniah Ayahanda Wazir, atas anugerah Perkhidmatan Cemerlang sempena hari guru. Takyah tanya macam mana boleh dapat. Takyah tanya layak ke tidak dia dapat. Kau takyah jeles ke apa.. Kalau ngkau tengok kerja dia, kalau ngkau tengok macam mana dia melayan anak-anak didik dia, ngkau tahu kenapa... Sepanjang saya bergelar pelajar sekolah, cuma dia yang jalankan kerja secara ‘outstanding’.. Hebat. Apa-apa pon program bawah dia, mesti menjadi dan di luar jangkaan.. Tahniah ayahanda wazir, tahniah..! Anak-anakmu sentiasa bersama...

4. Reunion tak jadi. Kalau bukan saya yang plan, memang takkan jadi.. Takyah buat dah reunion sampai 2015 nanti.. Takyah carik kawan.. Takyah susah-susah nak jumpa.. Ngkau orang memang payah lah kan nak jumpa? Serupa YB dah sekarang.. Nak ajak keluar makan pon kena call secretary ke apa.. Meh sini muka ngkau! HAHAHA... Nyampah lah.

5. Semalam pergi tugu kenangan semanis madu. Maksud saya sekolahlah.. Asal sebut sekolah mesti macam sweet.. HAHAHA.. Setiap kali datang, mesti soalan yang sama keluar. Macam mana dengan ‘tu’? Takyah tanya aah.. Takyah... Dah takda apa-apa.. Takyah ingat semua.. Takyah cakap sayang dulu nampak cool, dulu nampak padan ke apa.. Takyah.. Dah sebelah sana nak pergi kat lelaki lain, nak cakap apa? Kan? Kan? Pedulik apakah... Bukankah cinta itu melalaikan? Eceh.. Nyampah aah ngkau Hakim.. Kau keluar skang! HAHAHA...

6. Dah.. Dah.. Cukup! Takyah buat entry panjang.. Dah lah tak seronok entry macam neh.. Lain kali takyah tulis entry dah lah kan? Takyah.. Baik, stop blogging sampai bebila..

-TAMAT-

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus