Friday, June 12, 2009

LALU TUMPANG.. PERGI CAMERON..

Share


Akan bertolak ke Cameroon Highlands.. Holiday!!.. Macam seronok sangat lah kan? Sebab sepanjang cuti masih belum ke mana-mana yang boleh diistilahkan sebagai holiday.. Pergi tengok anak buah yang ke 32 bukan holiday nama dia.. Pergi ulang-alik hospital pon bukan holiday.. Itu bad day. Kau ingat seronok driving pergi hospital hari-hari? Sumpah penat.. Sampai balik-balik terus tidur tak ingat Isyak.. Astaghfirullah betul.. Nasib baik ada hari penyelamat... Cameroon Highland konon-konon sejuk.. Takyah mention kat sini; "Itu dulu.. Sekarang tak sejuk..".. Jangan berani cakap macam itu.. Nanti makan hati.. Tahu?



Tadi ber'SMS' dengan Cikgu Wazir sekejap.. Tanya dia; "Ayah, ada jam tangan tertinggal tak kat rumah tu?". Cikgu Wazir balas; "Ada, yang empat segi tu kan? Ayah simpankan, nak pakai takut berukar jadi power rangers".. HAHAHA.. Sumpah lawak.. Waktu pergi rumah kakak hari tu pon, kakak saya tanya; "Apsal jam ngkau macam terminator?".. Kau tengok.. Bukan cakap macam jam terminator. Terus cakap macam TERMINATOR.. Kira ganas lah rupanya jam tersebot. Serius suka.. HAHAHA... Terima kasih Cik Puan Nurul Ezzaty.. Tahun depan aku bagi kau jam dinding ke apa.. Mesti ngkau suka kan? Kan? HAHAHA...

Baik, cuma bagi ngkau sesuatu untuk dibaca... Tak teringin update panjang-panjang sebab memang tak rasa boleh taip entry sepanjang ucapan hari guru ke apa... Kan saya selalu cakap, saya TIDAK MENAIP ENTRY BERKUALITI RENDAH macam mem'promote' kekasih hati bersayang-sayang dalam blog semua.. HAHAHA.. Iya, saya sedang memperli.. Kau kisah? Doakan keselamatan perjalanan pergi dan balik saya.. Bakal meng'update panjang selepas holiday... Sekian, terima kasih..

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus