Tuesday, December 7, 2010

BELOG LARI TAPI GEMOK

Share
Sejak dua tiga empat lima hari neh macam usaha memblogwalking sungguh rancak tapi tetiba ada orang advance berblogrunnig HAHAHAHA.. Niat di hati macam tak berapa minat nak join, tapi macam saya selalu cakap, perkara yang menguntungkan jangan lupa nak grab, nanti rugi. Orang sombong selalu rugi maa... For bloggers, tak ada apa lagi yang lebih penting selain mentengok belog masing-masing dikerumuni manusia.. Traffic sungguh hebat pentingnya. Tanpa traffic, tak ada lah polis traffic.. Traffic light pon tak ada.. Aku benci mengarut macam ni.



Join Bloglarian. Walaupon header dia tak begitu memberangsangkan, tapi sambutan dia menggalakkan.. Dan usaha mereka sungguh membawa manfaat umat blogger sejagat. Heh.. So, jom guys, meriahkan industri blogging dengan Bloglarian. Sebagai melengkapkan syarat, kena lengkapkan slogan, tapi tak ada hadiah, mind you.

"Saya suka berblogwalking kerana: ia tidak menguruskan blog macam berjogging, sebaliknya ia dapat menggemokkan traffic. Selain itu saya dapat bertemu bloggers yang kuat membebel tapi mereka cool.. :) "

Dan saya tagged: iekabean, az-nani dan err... Hanis! Bukan Hanis Zalikha.. Hanis Zalikha tak payah pakai bloglarian, belog dia dah sediakala lari tak sudah-sudah.. Kuat stamina.. T_____T

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus