Wednesday, December 29, 2010

MALAYSIA PERLU JUARA!

Share
aff suzuki cup 2010

Kenapa Piala Suzuki AFF 2010 hangat?

Sebab penyokong Indonesia yang tak nak berpijak pada realiti.. Kadang-kadang terfikir jugak how stupid they are. Tak nak terima kekalahan sampai nak mengugut players kita semua.. Please lah, team terbaik di dunia pon tahu terima kekalahan.. Ini pulak setakat jaguh kampung, yang catat kemenangan dekat tempat sendiri.. Bawak masuk Bukit Jalil, hancur semua.. Hoho.

Ini sukan ye bapak-bapak.. Kalau kau tak nak terima kekalahan, jangan bagi kau punya timnas (%#^*&#%) main in the international level.. Bawak pergi belakang dewan, main dengan kanak-kanak ribena.. Kalau nak sangat main dengan international players..., bawak depa main PS3.. Haa.. Tapi kalau tak pandai main PS3, kalah, jangan salahkan laser pulak.. Tolong salahkan otak dungu anda..

Sebenarnya Indonesia memang suka sangat provoke kita dengan benda-benda remeh, yang cuma orang minda kelas ketiga saja yang fikir.. Isu laser? Perkara yang diorang mulakan dulu, tetiba bila kena balik dekat diorang, mula nak meroyan tak kena tempat. Dan mulut neh tak habis-habis mengungkapkan 'BODOH' setiap kali terbaca berita pasal itu semua. Team Indonesia kebal sangat sampai tak boleh kalah ke apa? Ke sebab bomoh-bomoh engkau tak dapat nak hantar jin? Heh..

malaysia suzuki

Dan saya ingatkan penyokong-penyokong diorang saja yang tak ada otak, rupanya dengan artis-artis sekali otak dungu. “Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,” - Jupe (artis Indonesia). Kau tahu pelacur? Yesss.. Sama kan? Kalau orang Indonesia mungkin lah terganggu dengan perkara bodoh neh.. Tapi nak harap pemain Malaysia terganggu, mintak sori lah.. Kami ada tamadun.. Kami bukan dekat zaman Jahilliah.. Dan kau bukan lah cantik pon.. Dah tak cantik, jangan lah buat perangai syaitooonnn...

Mereka patriotik? Balik balik perang, balik balik perang.. Itu je la modal yang ada.. Bangunkan dulu bangsa tu.. Bangunkan dulu negara yang mundur tu.. Baru cakap pasal perang.. Sampai bila nak main jin.. Sampai bila nak main hantu segala... Orang sekarang main teknologi.. Orang sekarang main mesin.. Orang sekarang main sains.. Bangunkan negara, itu baru patriotik.. Kalau balik-balik perang tu bukan patriotik, itu Mesolitik, Paleolitik.... Orang tak ada tamadun.. See?

Dan betapa rendahnya mentaliti mereka boleh kita tengok through their layanan terhadap team Malaysia.. Tak bagi padang untuk latihan.. Gangguan latihan oleh penyokong Indonesia and what so ever.. Bukan setakat penyokong, mind you.. Tapi pengurusan diorang pon teruk untuk players Malaysia.. Beb, korang memang low mentality....

ganyang indonesia
Untuk team Malaysia, kami mendoakan kejayaan anda semua dalam membawa cabaran negara.. Jangan gentar dengan provokasi rakyat mereka.. Yang terbaik tetap menang.. Tutup mulut-mulut hina mereka dengan kemenangan kita.. Malaysia Boleh! Tanah tumpahnya darahku!

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus