Friday, December 3, 2010

WISH LIST MAYA

Share
Bukan wish list untuk perempuan.

Menjelang hari lahir saya sekejap lagi iaitu pada bulan JANUARI.... T_______T Saya telah siap senarai wish list berbentuk hadiah maya. Heh.. Megah lah sangat, birthday bulan Januari, Disember pon baru sempat nafas tetiba dah buat wish list. Tapi tak apa. Anggap ini sebagai hiburan tatkala anda stress berhadapan dengan ujian para lecturer. Eh, umur 23 tahun sebenarnya tak ada lah mengidam hadiah.. Cuma kadang kadang berangan macam ada dekat zaman kegemilangan gaban, masa kanak-kanak.. Ha.. Kan seronok.. Tak? Kau tipu.. Move skang, MOVE!

Raket.

Sebenarnya nak buat Nokia N8 dekat tempat pertama tapi........ tak apa. Pembaca dah bosan dengan angan-angan tak masuk akal. T____T Okay, walaupon raket ini macam satu senarai kategori aneh, tapi tak apa.. Jangan tak tahu, saya kadang-kadang boleh ketagih main badminton sampai tiba-tiba membeli shuttle berjenama hebat yang harga dia.. hebat.. T______T Tapi apalah erti shuttle hebat tanpa raket yang hebat bukan? Kita konklusikan raket berjenama hebat adalah impian pertama.. So that I can beat Mr. Hanis (bukan Hanis Zalikha) dengan konsisten. He just bought a new racket yang harga dia cecah ratus-ratus... Haaa... Hey, raket ratus-ratus memang lah dapat beat raket enam puluh ringgit dapat dua! Siap kau! HAHAHAHA..

Watch.

Atau dengan nama lainnya, Jam tangan. Sebenarnya saya peminat jam tangan.. Kalau setiap hari lahir ada orang bagi hadiah jam tangan pon saya suka macam monkey dapat flower. Rasa macam cool saja bila hari-hari boleh tukar jam tangan ikut tema warna.. HAHAHA. Kadang-kadang saya jatuh hati dengan jam sporty-sporty.. Tapi most of the time, saya suka jam yang elegan tapi maskulin. Saya ada jam tangan hadiah dari rakan untuk hari jadi ke-21.. Jam tangan kegemaran. Tapi tali jam tersebot putus.. Kalau pergi kedai pon rasa macam tak akan dapat ganti dengan tali jam yang sama.. Hey, orang cakap jam tersebot macam power rangers okay.. Predator pon boleh. HAHAHA.. Punya dahsyat rupa dia.



Blackberry.

Wahahahaha... Bukan hari tu cakap tak mahu Blackberry ke? “HAKU TENGOK HANIS ZALIKHA PAKAI DAN JATUH HATI!” HAHAHA.. Bukan kat Hanis Zalikha, dekat blackberry... Walaupon hati dah meronta-ronta dekat N8, tapi Balckberry tetap mencuit-cuit mintak dimasukkan dalam senarai.. Saya rasa macam ada something dekat blackberry.. Even tengok N8 sikit punya interested, tapi bila pandang blackberry tetap rasa macam; “Eh, blackberry ni apa hal kau cun?” Hohoho... Anyone???! Blackberry lagi murah dari N8 kannn? :P
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Isteri.

Bukan Ultraman.

Okay, babai.

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus