Monday, December 27, 2010

TAHNIAH MALAYSIA!

Share
aff suzuki
Apa lagi nak cakap kan kan kan?? Lepas kejang-kejang badan sebab tensen tengok bola, akhirnya menang 3-0 dengan Indonesia.. Walaupon selalu kutuk-kutuk football as a game yang merepek dan punca retak tulang masa kanak-kanak dulu, tapi setiap kali team kita main, kita kena support. Dah kutuk PROTON, dah kutuk kerajaan tak kasi bonus, dah kutuk negara sendiri, takkan Malaysia main final pon kau nak kutuk kan?? Tolong pindah Bangla sekarang.. EVERYONE! HAHAHA..

So, tahniah untuk pasukan Malaysia yang bawak bekalan selesa ke Indonesia.. Pertahanan memang mantoop orang kata.. Sepatutnya tak ada masalah besar untuk kita menang Piala Suzuki AFF 2010 neh.. As long kita dapat fokus pada game, dan.... dapat pakai shades/sunglass.. T______T Penonton punya idea sekarang memang hebat kan? By the way, isu laser ni..., sebenarnya bukan dari penonton Malaysia asalnya.. Tapi penyokong Indonesia.. Benda ni dah berlaku dulu kat Stadium Gelora Bung Karno waktu Malaysia kalah 5-1 dengan diorang.. So, tak payah lah players Indonesia nak komplain kan?? Naik menyampah tengok diorang protes pasal laser.. Kau buat, kau dapat la balik.


Tahniah sekali lagi untuk pasukan Malaysia.. Buat yang terbaik di Jakarta.. Sikit saja lagi dan kita akan dapat cuti umum.. Eh.. Piala Suzuki AFF 2010.. hahaha.. Dan untuk rakyat Malaysia, ini masanya kita tunjuk patriotisme yang ada dalam diri.. Ini masanya nak rasa bangga dengan nama Malaysia.. 90 minit saja lagi.. Okay, Bye!

Hye Facebookers!

Followers

Recent Comments

Powered by Disqus